در سوگ یک رؤیا

...سهل باشد همه بگذاشتن و بگذشتن/ کاین بود عاقبت کار جهان گذران

در سوگ یک رؤیا

...سهل باشد همه بگذاشتن و بگذشتن/ کاین بود عاقبت کار جهان گذران

در سوگ یک رؤیا

از دنیای وبلاگ‌ها به اینستاگرام و فیسبوک و توییتر کوچ کردم و دوباره بازگشتم همین جا! من آدم همین دنیای وبلاگی‌ام.
نوشتن چقدر خوب است، و چه خوب‌تر که من معجزه نوشتن را اندکی بلدم؛ اگر نه، از مصائب دنیای دهشت‌انگیز هر آن هزار پاره می‌شدم!
یه روز یه ایرانی سرش تو کار بقیه نبود، مرد!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

29 خرداد

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

یکی از بزرگ‌ترین حسرت‌های زندگیم اینه که چرا زمانی که دانشجو بودم، دانش و آگاهیم در مورد مذهب و تاریخ به قدری نبود که بتونم جواب تک‌تک مزخرفاتی رو که استاد ع.ح تو مغزمون می‌کرد، بدم! تو اینستاگرام پیداش کردم، تا فهمید کی‌ام، بلاکم کرد! متأسفم برای اون سیستم آموزشی که مجنونی رو استاد دانشگاه می‌کنه که عَرَق ملی داره خفه‌اش می‌کنه، اما از احمقی مثل شریعتی برای دانشجو بت می‌سازه که حتی از عقبه‌اش و عقاید مضحکش خبر نداره!

کاش اون زمان شهامت و دانشش رو داشتم که وقتی از راه افتادن گشت ارشاد دفاع می‌کرد، پا می‌شدم و همین جواب‌هایی که الان به آمران‌به‌معروف می‌دم، بهش می‌دادم و فریاد می‌زدم: "آقایی که با افتخار خودت رو «بیماردل» خطاب می‌کنی، جای تو توی تیمارستانه، نه پشت میز استادی دانشگاه!"

امروز ۲۹ خرداد، سالروز اُووردوز کردن شریعتی در فرنگه! امیدوارم که اون دنیا (اگه اون دنیایی وجود داشته باشه البته) رنگ آرامش رو نبینه که با ژست روشنفکری بانی بخش اعظم بدبختی نسل ما شد!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • ۱۰۹ نمایش
  • اگنس

نظرات (۱)

  • فرید پرهمت
  • پس کامل شدید به سلامتی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی