در سوگ یک رؤیا

...سهل باشد همه بگذاشتن و بگذشتن/ کاین بود عاقبت کار جهان گذران

در سوگ یک رؤیا

...سهل باشد همه بگذاشتن و بگذشتن/ کاین بود عاقبت کار جهان گذران

در سوگ یک رؤیا

از دنیای وبلاگ‌ها به اینستاگرام و فیسبوک و توییتر کوچ کردم و دوباره بازگشتم همین جا! من آدم همین دنیای وبلاگی‌ام.
نوشتن چقدر خوب است، و چه خوب‌تر که من معجزه نوشتن را اندکی بلدم؛ اگر نه، از مصائب دنیای دهشت‌انگیز هر آن هزار پاره می‌شدم!
یه روز یه ایرانی سرش تو کار بقیه نبود، مرد!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مونالیزای بی‌لبخند

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ
  • این روزها مونالیزای بی‌لبخندی را می‌مانم که سعی می‌کند خودش را محکم و مستقل و سر پا نشان دهد؛ که می‌جنگد لبخندش را - هر قدر زورکی، هر قدر تلخ - به زور «سیب» گفتن و «cheese» گفتن، در چشم دیگران زنده نگاه دارد؛ که خون می‌خورد و دیگران را با خیال باده‌نوشی می‌فریبد؛ که با آدم‌های زندگی‌اش می‌گوید و می‌خندد و می‌رقصد و چون به خلوت می‌رود، آن کار دیگر می‌کند؛ که دیگر نه چیزی می‌تواند خوشحالش کند و نه برنجانٙدٙش؛ که سِر شده است، کرخت شده است؛ که دیگر توان و یارای هضم حجم اخبار و وقایع ناخوشایندش نیست؛ که نمی‌داند باید غصهٔ استقلال کردستان و تجزیهٔ ایران‌زمینش را بخورد یا نگران آب شدن یخچال‌های قطب شمال و گرمایش جهانی باشد؛ که دیگر نمی‌کشد و به قول فرنگی‌ها: فقط drag her feet می‌کند. خلاصه که صبالیزای قصهٔ ما خسته است... ولی هر جا برود، مجبور به کشاندن خودش با خودش است. از خودش که نمی‌تواند فرار کند! 
  • -----------------
  • پی‌نوشت ۱: امروز توییتر، عزیزترین شبکهٔ اجتماعی‌ام را بستم. 
  • پی‌نوشت ۳: کتابخوانی‌ام همچنان ادامه دارد... که این کتاب‌ها، این روزها، تنها یاران همراه و تنها همراهان بی‌آزار من‌اند.
  • پی‌نوشت ۲: امروز باز آن جمله، آن آتش سوزان، آن گدازهٔ روان و آن دیوار خرابه از نو روی سرم آوار شد. یادم نمی‌رود... یادم نمی‌رود. 
  • اگنس

این روزها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی